انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) "کارگاه آنلاین آچارفرانسه دیجیتال مارکتینگ" را با هدف آشنایی افراد با شاخهها و وظایف دیجیتال مارکتینگ و مهارتهای لازم جهت ورود به بازارکار با تدریس و همکاری خانم غزاله دانشیان در روز چهارشنبه 28 تیرماه ساعت 18 الی 20:30 با حضور 22نفر از علاقمندان در بستر اسکای روم برگزار نمود.
در این کارگاه به بررسی و معرفی ابزارهای مفید در حوزه دیجیتال مارکتینگ و توضیحات لازم درباره وظایف این شاخه از رشته مدیریت بازرگانی پرداخته شد و انتهای جلسه به پرسش وپاسخ سؤالات شرکتکنندگان اختصاص یافت.