معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه الزهرا(س):

کارگاه آنلاین تاثیر رسانه اجتماعی بر فروش

22 08 2023 00:00
کد خبر : 13558032
تعداد بازدید : 1

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) باهدف آشنایی دانشجویان و فعالان حوزه بازاریابی با رمز و رازهای استراتژیهای مناسب رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا جهت افزایش فروش"کارگاه آنلاین تاثیر رسانه اجتماعی بر فروش" را با تدریس دکتر رحیمه فشمی در روز دوشنبه 06 شهریورماه 1402 ساعت 18 الی 20 در بستر ادوبی کانکت برگزار می کند.