معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه الزهرا(س)

خبر برگزاری کارگاه مجازی تأثیر رسانه اجتماعی بر فروش

12 09 2023 00:00
کد خبر : 13560455
تعداد بازدید : 4

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)، "کارگاه آنلاین تأثیر رسانه اجتماعی بر فروش" را باهدف آشنایی دانشجویان و فعالان حوزه بازاریابی با رمز و رازهای استراتژی‌های مناسب رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا جهت افزایش فروش با تدریس خانم دکتر رحیمه فشمی در روز دوشنبه 6 شهریورماه  ساعت 18 الی 20 با حضور 24 نفر از علاقه‌مندان در بستر ادوبی‌کانکت برگزار کرد.
در این کارگاه آنلاین، مدرس درباره انواع رسانه‌های اجتماعی، انواع محتوا و بازاریابی محتوا و استراتژی‌های مناسب برای هر رسانه‌ای صحبت کردند و آموزش‌های لازم را ارائه نمودند. انتهای جلسه نیز به پرسش‌وپاسخ سؤالات اختصاص یافت.