به گزارش دبیر انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی:
انجمن علمی دانشجوی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با همکاری مرکز نوآوری و شکوفایی «کارگاه بازاریابی بین المللی در فضای مجازی ابزارها، فرصتها و چالشها» را با هدف بررسی بازاریابی بین المللی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار نمود.
در ابتدای برنامه درباره بازاریابی در مقیاس بین المللی و تعامل آن با فضای مجازی صحبت شد، سپس نمونه هایی از بازاریابی بین المللی در فضای مجازی و شبکه های مجازی مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه برنامه چالش ها و فرصتها و ابزارهای بازاریابی بین المللی در فضای مجازی بررسی شد و برنامه در ساعت 18 به پایان رسید .
گفتنی است این برنامه با حضور 20 نفر از دانشجویان و اساتید در روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 1398 از ساعت 15 الی 18 در اتاق 313 دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی مورد استقبال و توجه مخاطبین قرار گرفت.