صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
نقشه سایت
ورود اعضاء
العربیه
English
۱۴۰۳ يکشنبه ۲ دي
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفي
درباره معاونت
اهداف و شرح وظایف
ساختار سازمانی
اسناد فرهنگي
قوانین و مقررات پوشش در دانشگاه
سند اخلاقی دانشگاه الزهرا(س)
فرآیندهای فرهنگی
اسناد راهبردی فرهنگی دانشگاه الزهرا(س)
آیین نامه های فرهنگی
سند چشم انداز و اهداف کلان دانشگاه الزهرا(س)
سند دانشگاه اسلامی
معاون، مدیران و کارشناسان
گزارش عملکرد فرهنگی
ارتباط مستقيم با معاون فرهنگي
افتخارات فرهنگی
افتخارات فرهنگی 1398-1400
افتخارات فرهنگی 1396
افتخارات فرهنگی 1401
افتخارات فرهنگی 1402
برنامه ريزي و پشتيباني
کودکستان نهال
شورا ها و كميته هاي فرهنگي
شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه
شورای فرهنگی و اجتماعی خوابگاه
هیأت نظارت بر تشکل های اسلامی
کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی
شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه الزهرا(س)
کمیته صیانت از عفاف و حجاب
شورای داخلی فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی
همايش ها و جشنواره ها
سال 1396
دومین جشنواره بانوی کرامت
همایش نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب
همایش زنان، دخانیات و سلامت
کمیسیون زن، خانواده فناوری همایش ملی دین، فناوری
مشارکت در همایش بین المللی هنرهای تجسمی با رویکرد محیط زیست
جشنواره ملی مدیریت پسماند
سال 1397
جشن بزرگ دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) 1397
سال 1398
جشن بزرگ دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) 1398
سال 1399
دومین جشنواره بین المللی مدیریت پسماند
سال 1400
جشنواره فرهنگی، هنری، اجتماعی پروین
سال 1401
رویداد کمند3
جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)
جشن نو دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)
رسانه های دیجیتال
سامانه اطلاع رسانی فرهنگی
سامانه جامع فرهنگی
کمیسیون ماده یک ارتقاء اساتید
تولیدات فرهنگی
نظارت و ارزیابی فرهنگی
برنامه عملیاتی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س)
برنامه عملیاتی سال تحصیلی 1400-1401دانشگاه الزهرا (س)
اجرايي و دانشجويي
انجمن های علمی دانشجویی
کانون های فرهنگی، مذهبی، هنری و اجتماعی
نشریات دانشجویی
مسابقات فرهنگی
تشکل های اسلامی
اردو های فرهنگی
امور فعالیت های قرآنی
کرسی های آزاد اندیشی
اطلاع رساني و ارتباط
سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی
تقویم فرهنگی ماهانه
تقویم فرهنگی سال 1403
تقویم فرهنگی اردیبهشت ماه 1403
تقویم فرهنگی فروردین ماه 1403
تقویم فرهنگی سال 1402
تقویم فرهنگی اردیبهشت ماه 1402
تقویم فرهنگی خردادماه 1402
تقویم فرهنگی تیرماه 1402
تقویم فرهنگی مهرماه 1402
تقویم فرهنگی شهریور ماه 1402
تقویم فرهنگی آبان ماه 1402
تقویم فرهنگی دی ماه 1402
تقویم فرهنگی بهمن ماه 1402
تقویم فرهنگی آذر ماه 1402
تقویم فرهنگی اسفندماه 1402
اخبار
رویدادهای آینده
تماس با معاونت فرهنگی و اجتماعی
سوالات متداول
نظرسنجی اردو
فرم های فرهنگی
کمیته فرهنگی، آموزشی مدیریت سبز
گزارش توصیفی کامل اقدامات 11 ساله مدیریت سبز از سال 1392 الی 1402
کمیته فرهنگی، آموزشی مدیریت سبز -1403
گزارش آماری تحلیل کامل اقدامات 11 ساله مدیریت سبز از سال 1392 الی 1402
کمیته فرهنگی، آموزشی مدیریت سبز-1402
کمیته فرهنگی، آموزشی مدیریت سبز- 1401
کمیته فرهنگی، آموزشی مدیریت سبز-1399
کمیته فرهنگی و آموزشی مدیریت سبز- 1400
کمیته فرهنگی، آموزشی مدیریت سبز- 1398
کمیته فرهنگی، آموزشی مدیریت سبز- 1397
کمیته فرهنگی، آموزشی مدیریت سبز -1396
گردش و سرگرمی
نمايشگاه آثار تصويري جامعه دانشگاهي الزهرا(س)
آثار هنرهاي نمايشي
فيلم، نماهنگ و موشن گرافيك
انيميشن و پويا نمايي
فيلم تئاتر
آثار هنرهاي تجسمي
نقاشي و تصويرسازي
گرافيك و تايپوگرافي
خوشنويس و نقاشي خط
صنايع دستي
طراحي لباس و طراحي پارچه
نمايشگاه آثار مكتوب جامعه دانشگاهي الزهرا(س)
شعر
داستان
مقاله
دل نوشته و خاطره
گالری مجازی فرهنگی
سرگرمی
کتابخانه مجازی فرهنگی
گردش مجازی در ایران
سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی
همایش آموزش های فرصتهای طلایی کسب و کار و درآمدزایی در دنیای دیجیتال در دانشگاه الزهرا(س)برگزار شد.
ارسال شده در تاریخ
1403/09/04
ساعت
10:51
به گزارش خانم فاطمه گودرزی از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س):
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) در راستای آشنایی شرکتکنندگان با فرصتهای جدید در دنیای دیجیتال و ارائه راهکارهای عملی برای کسب و کارهای موفق، "همایش آموزش فرصتهای طلایی کسب و کار و درآمدزایی در دنیای دیجیتال" را در روز چهارشنبه 30 آبان ماه 1403 از ساعت 13 الی 15 در سالن دکتر کاتب دانشگاه الزهرا(س) برگزار نمود.
در این همایش ابتدا خانم دکتر سلگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) ضمن عرض خیرمقدم به حضار و کارآفرینان بیان کرد: واژه کار و کارآفرینی از مفاهیم ارزشمند در مبانی فرهنگی و اعتقادی ما است. حرکت دانشگاه های نسل سوم و چهارم به عرصه ایجاد ارزش افزوده در زمینه تئوری، انتزاع و نظریه پردازی صرف و ورود به دنیای تولید دستاورد و محصول حرکت بسیار ارزشمندی است که حاصل آن در سطح عمومی جامعه قابل بهره برداری خواهد بود.
وی ادامه داد: هم افرادی که تخصّص در زمینه کارآفرینی اقتصادی دارند باید مجهز به دانش و آگاهی لازم در این موضوع شوند و هم در همین راستا دانش و علم لازم است به سمت تولید ارزش افزوده بیش از پیش حرکت کند.
در این میان دانشگاه الزهرا(س) به عنوان بزرگترین دانشگاه بانوان در سطح کشور و در منطقه، جامعه هدف بسیار مناسبی برای نشست ها و جشنواره هایی از این دست می تواند باشد. دکتر سلگی همچنین بیان کرد که با حمایت از بانوان کارآفرین که همراه با تحول در بینش و تفکر خواهد بود، گامی در راه شکل گیری فرهنگ کار در حوزه زنان، درست مبتنی بر تلاش و دستیابی به رزق حلال و دوری از کسالت و سستی و استفاده بهینه از فرصتها خواهد شد.
این عرصه باعث خواهد شد زنان ما از فرهنگ مصرفگرایی دور شده، چرا که این فرهنگ در تقابل با فرهنگ درست کار و تلاش است. همچنین وی ابراز امیدواری کرد تلاش همه دست اندرکاران این برنامه در بخشهای مختلف چه در داخل دانشگاه و چه در خارج دانشگاه بر غنای علمی و عملی این رویداد افزوده خواهد شد و باید در افق آینده، این برنامه به سمت برگزاری آن در سطح ملی و بینالمللی حرکت کند.
دانشگاه الزهرا(س) به عنوان دانشگاهی موفق و برتر و دارای رتبه در عرصه اشتغال دانش آموختگان خود قطعا از این دست رویدادها استقبال خواهد کرد.
در ادامه نشست، خانم دکتر مینا مهرنوش، کارآفرین برتر ملی و بین الملل و دانش آموخته دانشگاه الزهرا(س) به سخنرانی پرداخت. ابتدا شرح حال کوتاهی از خود ارائه کرده و فضای دیجیتال کسبینو را معرفی نمود. ایشان تأکید کرد که برای داشتن جیب پر پول، ابتدا باید بینش و نگرش خود را اصلاح کنیم. دکتر مهرنوش بیان کرد که در ایران به کارهای دستی به عنوان هنر و صنعت نگاه نمیشود، در حالی که باید اینگونه باشد. هنرمند باید امضا و ویژند داشته باشد و پیشرفتهترین تبلیغات زمانی اتفاق میافتد که شما یک ویژند استوری داشته باشید. وی افزود که در دنیای امروز، اگر یاد نگیرید، نابود خواهید شد. همچنین، دکتر مهرنوش بر اهمیت فضای دیجیتال تأکید کرده و گفت که بدون فضای دیجیتال موفق نخواهید شد، مگر اینکه مغازهای اجاره کنید که هزینهبر است، در حالی که فضای دیجیتال هزینهای ندارد. ایشان به ضرورت یادگیری برند سازی و محتوا سازی اشاره کرده و بیان داشت که باید وارد فضای بینالملل شویم و از این فرصتها بهرهبرداری کنیم.
ارسال کننده:
صمدیان
تعداد بازدید:
72
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_farhangi_block3759
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
تمامي حقوق سايت براي
دانشگاه الزهرا ( س )
محفوظ است.