انجمن علمی دانشجویی زبانشناسی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س)،کارگاه کاربرد دیدگاه شناختی لنگاکر به عنوان یک نظریه زبانی در آموزش را با هدف بررسی نقش آن در بروز خلاقیت و توانمندی زبانی با هدف آشنایی مخاطبان با کاربرد زبانشماسی شناختی در امر آموزش و تقویت خلاقیت زبانی کودکان در روز پنجشنبه 26 فروردین 1400 از ساعت 10 الی 12 با حضور 35 نفر از علاقمندان در فضای مجازی اسکای روم برگزار کرد.
موضوعات مورد بحث:
ورود و کاربرد نظریۀ شناختی لنگاکر در آموزش و یادگیری آسانتر
گسترش زنجیرۀ زبانی در دستور شناختی لنگاکر (توانمندی زبانی)
پرورش خلاقیت زبانی و شیوۀ اجرای روش خلاقانه در یادگیری زبان به شیوۀ شناختی
نقش ایدهپردازان آموزشی برای ایجاد انگیزه در خلاقیت زبانی
