انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)"سلسلهنشستهای گفتگو محور بیزگپ 4: همآفرینی برند و پرسونال برندینگ در شبکههای اجتماعی" رابرگزار کرد.
ارتقای سطح دانش و آگاهی مخاطبان و به اشتراکگذاری مطالب کاربردی و تجربیات افراد حرفهای در زمینۀ برند و پرسونال برندینگ از اهداف سلسله عنوان شده ، دکترنسرین ماه آورپور، دکتر رحیمه فشمی و سمانه خدایی در روز شنبه 4 آذرماه 1402 ساعت 11 الی 13 در سالن مصلینژاد برنامه ی مذکور را برگزار کردند.
در این برنامه به بررسی موضوعات پرسونال برندینگ، برندینگ، سوشالمدیا، همآفرینی برند، نمونههای موفق برندینگ در ایران و دنیا، نمونههای موفق در گروه صنعتی انتخاب و... پرداخته شد.