۱۴۰۳ يکشنبه ۱۵ مهر

نشست بحث و بررسی پیرامون طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در دانشگاه الزهرا(س)برگزار شد

ارسال شده در تاریخ 1401/04/25
ساعت 15:26
نشست بحث و بررسی پیرامون طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در دانشگاه الزهرا(س)برگزار شد

به گزارش خانم عطیه کاظم فرحزادی کارشناس فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س):
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه، شورای هم اندیشی اساتید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، بسیج اساتید دانشگاه، بسیج کارکنان دانشگاه الزهرا(س) و معاونت امور زن و خانواده بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ، به مناسبت هفته عفاف و حجاب "نشست بحث و بررسی پیرامون طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور" را در روز چهارشنبه 22 تیر ماه 1401 از ساعت 14 الی 16:45 در سالن پروین اعتصامی مرکز همایش های بین المللی دانشگاه و بطور همزمان در فضای مجازی (اسکای روم و آپارات) برگزار نمود.
در این نشست که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نگاه عالمانه، نقادانه و دانشگاهی به مسائل روز فرهنگی و اجتماعی برگزار شد، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آقای دکتر سید صالح هاشمی گلپایگانی به تبیین طرح جامع عفاف و حجاب پرداخت.
سپس خانم دکتر فرشته روح افزا، پژوهشگر حوزه زنان و خانواده و مدرس دانشگاه و نیز آقای مهدی قدیری پژوهشگر حوزه سبک زندگی و عفاف به بیان نقاط ضعف و قدرت طرح مذکور پرداختند.
در ادامه سوالات حاضران در سالن و اسکای روم و نیز سوالات و انتقاداتی که پیش از جلسه از طریق پرسش نامه مجازی دریافت شده بود با اداره دبیر نشست، خانم دکتر لیلا ثمنی استادیار پژوهشکده زنان دانشگاه، مطرح و ایراد شد.
در پایان دکتر هاشمی گلپایگانی به پاسخ و بیان نکاتی درباره سوالات مطرح شده پرداخت و اعلام آمادگی برای حضور در جلسات دیگر برای دریافت سایر پیشنهادات را نمود. لازم به ذکر است این جلسه با حضور حدود 140 نفر از دانشگاهیان و فعالان فرهنگی و اجتماعی بصورت مجازی و حضوری برگزار شد.












ارسال کننده:صمدیان
تعداد بازدید:720
تصاویر مرتبط:
tempShow
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
دانشگاه الزهرا
تهران، میدان ونک، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا(س)، معاونت فرهنگی و اجتماعی
کدپستی :
1993893973
تلفن : 982188213547+    982185692496+ فاکس : 982188213547 +
 farhangi[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.